miércoles, 25 de noviembre de 2009



  1. Da Natureza á Convención

    1. A orde natural é pouco solidaria……… Exemplo: Uns animais cómense aos outros, non miran polos bens dos compañeiros…

    1. Racionalización dos comportamentos solidarios. Exemplo: Os seres humanos son os únicos que poden pensar, xa que son os animais racionais.

    1. Dimensión Moral

i. Liberdade humana como apertura de posibilidades. Exemplo: os seres humanos teñen a capacidade de imaxinar e idealizar a súa propia vida, como cando facemos una visión (non real) de que nos ocorrerá dentro de certo tempo. Tes o dereito de imaginar se terás un bo traballo, se terás cartos…

  1. A Cultura e a orde moral

    1. A cultura como comportamentos e valores normativizados. Exemplo: Cada zona ou lugar ten una cultura, que contén unhas normas que hay que cumplir se se quere vivir en sociedade. Por exemplo unha boda é diferente en cada cultura:

- La Católica: Católica novias y novios matrimonio toman cursos de preparación en su iglesia.

- La China: Durante un tiempo antes del día de la boda, la novia pasa tiempo aislada con sus amigos. Ella no ve a su familia o su prometido durante este tiempo

    1. Os Códigos morais : normas relevantes que che afectan. Exemplo: O primeiro que respeten o teu dereito e vida.

    1. A Socialización e os seus axentes. Ejemplo: As familias xogan un papel fundamental na socialización das persoas, posto que son a principal fonte de información que recibimos desde pequenos. Outro axente é a escola, posto que nos axuda a relacionarnos con outras persoas, a obter coñecementos e a relacionarnos.

    1. A Ética : Exemplo: Recolle tódolos principios morais, desde os mais básicos, que vamos aprendendo desde nenos, abarcando todos. Refírese a todo o relativo co pensamento e á reflexión do comportamento humano. Tanto sobre a vida como a outra cousa…

    1. A Publicidade como valor e contravalor. Exemplo: Nuns casos a publicidade ten unha intención contraria.

i. Adeus á Publicidade (Oliviero Toscani)

H

oy en día, la publicidad trata de engañarnos y embaucarnos mediante la apelación de valores engañosos, y por tanto, negativos, a sus productos. En su libro, Toscani, hace una introducción en la que critica a la publicidad, tachándola de engañosa y de mostrarnos una realidad que, normalmente, no se corresponde con lo que vemos en el día a día.

Sin ir más lejos, este ejemplo lo podemos encontrar en las cremas reductoras que prometen ser eficaces y mejorar nuestro bien estar, e incluso las cremas antiarrugas, en las que la marca ‘’Pounds’’ promete unos resultados espectaculares, los cuales terminan siendo el mismo timo que la mayoría de los productos que vemos en publicidad.

¿De verdad nos creemos todo lo que nos cuentan? ¿A qué precio pagamos nuestra estupidez? No hay milagros, y si los hay no los encontraremos en un tubo de 60g de crema, ni en un shampoo que promete devolverle el pelo a los calvos, y mucho menos, jamás nadie por ahora ha ganado altura por consumir los tan famosos Petitsuisses que promociona Danone.

¡Basta ya de publicidad que sólo manipula, merecemos que nos informen de la realidad!

























    1. Compara os valores morais da época de ALATRISTE( película ) cós da nosa época.

Naquela época dábaselle moita importancia ao honor e á honra, por enriba de valores como o dereito a vida, o respeto aos dous xéneros, tanto home como muller, e reinaba a corrupción a cambio de diñeiro.

Na actualidade, esa situación cambiou, e agora priman outros valores, como o do dereito á vida, e a igualdade entre homes en mulleres.





LEDICIA Y ZAIDA
2ºC Bach

1 comentario: